Spoločnosť Spotify dáva na podcasty milióny dolárov

Švédska firma sa taktiež zaviazala minúť $ 400 – $ 500m (£ 308m) tento rok na ďalšie podcast-súvisiace akvizície. Midice Research, hudobný analytik Zach Fuller, povedal, že Spotify sa snaží stať "Netflixom zvuku".
Povedal, že tento krok bol zameraný na to, aby sa dostal do popredia hudobných rivalov, ako je Apple Music a Tidal, a umožnil mu zarobiť viac od inzerentov.
"Prechod na podcasty, čo je dlhšia forma obsahu, umožňuje spoločnosti Spotify dlhodobo udržiavať poslucháčov, čo znamená, že môžu zarábať viac od inzerentov a inzerenti budú príliš šťastní, pretože majú radosť z toho, že majú nový digitálny prehrávač, ktorý nie je Google ani Facebook, "povedal pre BBC.

smarthphone

"Podcasty sú menej nákladné na produkciu, než platiť veľké nahrávacie značky na práva používať skladby na ich platforme, čo ešte musia robiť," dodal.
Spotify povedal, že chce Gimlet pre svoje podcastové štúdio, zatiaľ čo povedal, že Anchor, ktorý umožňuje jednotlivcom a spoločnostiam vytvárať a publikovať podcasty, prinesie rastúci počet nových tvorcov obsahu.
Spoločnosť Spotify oddelene oznámila, že dosiahla svoj prvý štvrťročný zisk, a po prvýkrát v histórii firmy jej prevádzkové výnosy, čistý príjem a voľný peňažný tok boli pozitívne.

Najnovšie prognózy od poradenskej spoločnosti PwC ukazujú, že online zvuková reklama pre tradičných rozhlasových staníc AM / FM bude medzi rokmi 2017 a 2022 rásť o 7,8% a očakáva sa, že do roku 2020 dosiahne hodnotu 2,2 miliardy dolárov.

android

A približne pätina ľudí v Spojených štátoch, Veľkej Británii, Kanade a Austrálii vo veku od 20 do 34 rokov počúva podcasty.
"Inzerenti sa teraz pozerajú do digitálnej reklamnej krajiny a takmer celý rast je prevzatý spoločnosťou Google a Facebookom.
"Ak Spotify dokáže preukázať, že podcastová reklama prináša zmysluplnú návratnosť investícií inzerentov, potom budú mať z toho výhody," povedal pán Fuller.